15 Nov
15Nov

Pinguin Expert - дійсно експерт у теплій ночівлі взимку

Перші дні зими видались на вихідні, насипало снігу і гріх було сидіти вдома. Ми організувалися в пвдешечку з однією ночівлею в Дениші.

Прокинувшись о 4 ранку, стрибнули в електричку Новоград-Волинський - Житомир, і о пів на сьому вийшли на платформі Дубовець. Пішки добиратися близько 17 км, тому ми потихеньку почали чалапати на південь. З самого ранку температура трималася близько -10 і не відпускала.

Потихеньку ми прочалапали пів дороги і зупинились на сніданок. Натопили снігу, зварили булгур і вперед до Денишів. Дорога наша проходила серед лісів та вела строго на південь.

Нам було приємно йти і думати що зрештою ми прийдемо в теплі південні краї. Ми до них не дійшли звісно, але зробили свій осередок тепла на березі Тетерева біля гранітних скель.

Хочу повідомити, що троє з чотирьох ще не ходили взимку з ночівлею і трохи було ніяково, але назвався туристом - лізь в намет! Поставили намети, я витягнув спальник, поклав його гарненько, думаю, хай подихає - буде краще гріти.

Спальник, до речі, я вибирав довго. Я хотів отримати неможливе! Хотів теплоту, легку вагу та компактні розміри як в пухових спальників. І не міг відмовитись від переваг синтетичних - невисоку ціну, щоб гріли вогкими та були довговічними. Синтетичні спальники на класичних утеплювачах не дорогі, але на температуру -10 ... -17 дуже тяжкі і мають великий об'єм складеними. І на одному з форумів я випадково прочитав про утеплювач BHB-micro та спальники на ньому від виробника Pinguin. Наразі це найефективніший утеплювач, який обходить по термоізоляції навіть всіма улюблений PrimaLoft. Коли я побачив характеристики та розміри, то не міг повірити очам. Розмір і вага як у мого спальника весна-осінь але температури комфорту та екстріму в 8!!! разів нижчі. Тобто BHB-micro в 8 разів "тепліший" за дуже популярний hollowfiber.

Чесно кажучи, я не дуже вірив, що спальник дійсно має такі теплові характеристики і на ніч вліз в спальник не тільки у термобілизні, а ще у флісових штанах і кофті. Ну що вам сказати... Не робіть так, якщо температура вночі не виходить за показники комфорту спальника від Pinguin. Він не завищує показники. Мені було дійсно спекотно, і коли я хотів вилізти і зняти зайвий фліс з себе, то просто не міг покинути теплющий спальник.  Я двічі хотів це зробити, але дуже холодне повітря зовні гасило мій жар, тому  я затягував капюшон назад. Вийшов з положення знявши штанці прямо в спальнику і там їх в ногах і залишив.

Кілька разів скотившись з коврика, відчував холод землі і прокидався, щоб залізти на килимок. У майбутньому буду обкладати навколо коврика речі, щоб не з'їжджати з нього на землю. Температура вночі опустилася до -10 по цельсію і спальник показав себе з найкращої сторони. Найбільше  мені не хотілося  покидати його зранку!

Наприкінці робочого тижня всередині грудня вийшло вирватися на ще одні соло походеньки в ялинові молоді ліси. Зважаючи на температуру -1 вночі та відсутність вітру, внутрішню палатку вирішив не ставити. Бівак поставив в обід, так  як доволі рано темніє.

Не зважаючи на відсутність внутрішньої палатки чи бівікзаку, спати в одній термобілизні було дуже тепло. Ніч була безтурботна зі сторони спальника, лише ліс своїми звуками трохи не давав спати.

У спальника є гаманець для речей, які бояться морозу, знаходиться він біля горловини. Не знаю, чесно кажучи, чи це гарне рішення, ще не користувався кишенею, але, думаю, місце для нього не найкраще.

Чи рекомендував би я його? Однозначно так! Це єдиний бюджетний синтетичний спальник на -17 ліміту комфорту, який має таку мізерну (відносно)  вагу та так добре компресується. І я вже хочу купити літній спальник з таким самим наповнювачем - Pinguin Micra. За моїми розрахунками вага цих спальників з однаковими характеристиками з пуховими більша всього на 15% , але ціна менша в 2-4 рази. Це однозначно виграшна комбінація. З мінусів, чесно кажучи не знайшов, крім внутрішнього кармашка)

Бажаю вам не мерзнути в зимових вилазках та зберегти теплоту тіла та душі! Гарних подорожей)